Tvorba textů a webů

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]

Kreativní tvorba textů na zakázku

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Headline_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Hero_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Headline_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Features_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Headline_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]

Jsem vlastně taková porodní asistentka vašich originálních myšlenek.

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Hero_Widget“][/siteorigin_widget]

Jestliže nemáte web, čtěte dále.

A jestliže vlastně ani nevíte, co chcete říct, spolu to můžeme najít!

.

Co pro vás může udělat dobrý copywriter?

6Pamatujete na ty otravné slohové práce ve škole – tak ty já jsem zbožňovala!

Za vyučovací hodinu jsem stihla napsat nejen svůj text, ale občas i slohovku některému ze svých spolužáků (jeho slovy, jeho stylem, ale prostě tak nějak zajímavěji). A přesně takhle kouzlí copywriter!

› vezme vaše znalosti a sdělení

› představí si čtenáře a čeho chce textem dosáhnout

› prolustruje obdobné informace na internetu

› přidá do toho špetku sebe

Udělá čáry máry fuk!

A máte z toho přehledný, čtivý a srozumitelný text!

Copywriting = jazykové zpracování informací

– pro weby, blogy, články, návody…

– do propagačních materiálů, e-shopů

– do brožur a knih

» Copywriter FORMULUJE VAŠE SDĚLENÍ.

» Dobrý copywriter VÍ, JAK ZAUJMOUT vašeho čtenáře.

Navíc ode mě můžete získat snadno ovladatelný web!

7Objednali byste si text pro sebe či svou firmu, ale nemáte web, kam byste jej uložili?

Spolu pro vás najdeme ideální řešení. Jsem i grafička. Mohu vytvořit jednoduchý web s až 6 záložkami, které vám napíšu dle vašeho zadání – ale kdyby něco, tak vy si později můžete text kdykoli sami změnit – nebudete závislí na tom, že by vám každou změnu textu či fotografie na webu musel udělat někdo jiný za úplatu.

Jak probíhá spolupráce?


Watercolor background 1. Zkontaktujete mě na jana@liveinspirit.cz nebo +420 731 415 596
2. Popíšete mi, pro koho je text psán, jaký je jeho záměr…

3. Dodáte mi nezbytné zdroje informací, příp. si o tom prostě popovídáme telefonicky.

4. Domluvíme formu odevzdání.

(texty přímo na váš web přes WordPress či ve formátu .docx)

5. Dohodneme předběžně přibližnou cenu (+ – 20 %) a termín dodání (dle délky textu a náročnosti obsahu)

6. V průběhu tvorby se na vás budu často obracet s různými dotazy, pro vynikající výsledek potřebuji, abyste se mnou komunikovali

(aby vám text padl na míru, musíte u toho zkrátka aspoň trochu být 🙂

7. Odevzdání zakázky a vystavení elektronické faktury v .pdf

9ZÁRUKA KVALITY A MOŽNOST ODSTOUPENÍ

Pokud si nejste jistí a chcete nejdříve ochutnávku, než objednáte zpracování (platí pro objednávky na 8 a více normostran), můžete mi zadat zadání jen nejprve na jednu normostranu (1800 znaků), a pokud nebudete spokojení a budete chtít vyhledat někoho jiného, nemusíte mi nic platit.

 Proč oslovit mě?

Vytvářím osobité texty, nacházím inovativní řešení. Mám široký rozhled, umím proniknout do jakéhokoli tématu. Skvěle ovládám český jazyk z hlediska pravopisu i stylistiky.
Umím se vžít do role čtenáře či zákazníka. Mám za sebou úspěšnou spolupráci, například s Táňou Havlíčkovou, publikace knih R. Rudda. Vytvářím snadno ovladatelné weby nezávislé na tvůrci.
Můžu texty rovnou vkládat na váš web a upravovat kód dle potřeby (ušetří vám tisíce Kč). Znám principy online marketingu. Zdarma vás naučím ovládat váš nový web.

 Ceník 

8Hodně orientační cena copywritingu  280-380 Kč za stranu (1800 zn. vč. znaků). 

Vzhledem k tomu, že jsem efektivní, dostanete skvělý výsledek za optimální cenu.

PŘÍKLADY ZAKÁZEK

TEXTY NA WEB, cca 5000 Kč. Pro vaši představu za tuto cenu vyhledám a zpracuji potřebné informace a stvořím základ vašeho webu (5-6 záložek/stránek – O nás…) a doporučím některé jednoduché marketingové strategie související s webem a online světem.
BLOG, cca 800 Kč za článek. Chcete-li zvýšit atraktivitu svého webu a zvýšit jeho důvěryhodnost i návštěvnost, mohu stvořit blogové příspěvky na témata, která vaše čtenáře zajímají. Vám to zvýší prestiž webu.
EXPRES. Nedělám. Na kvalitní práci vyžaduji kvalitní čas.
TVORBA WEBU SE 2 CHYTRÝMI DOPLŇKEM, 9 000 Kč. Vytvoření úplně jednoduché šablony s až 6 záložkami a stránkou pro vaše blogové příspěvky – v redakčním systému WordPress (kam se pak jen přihlásíte a jednotlivé záložky můžete sami měnit, prostředí je podobné mailu). Plus cena textů na web a je třeba platit doménu a hosting ročně (cca 600 Kč) a jednou ročně aktualizace a správa webu (500 Kč).

Ukázka: Byty Ivančice

Doplňky na výběr: Kontaktní formulář, prémiová fotogalerie s možností měnit a doplňovat fotografie, tlačítko Facebook like (lajkněte naší stránku na FB), Počítadlo návštěvnosti

TVORBA WEBU S PREMIUM ŠABLONOU A 5 CHYTRÝMI DOPLŇKY, 19 000 Kč. Také jde o WordPress, nicméně pokud chcete, aby web trochu vypadal, doplnit jej cca 5 fotografiemi upravenými v grafickém programu (fotografie + nápis), které názorně ukážou, co chcete sdělit, domluvit se na barvách, rozložení, nabídnu vám výběr z několika šablon. Plus cena textů na web a je třeba platit doménu a hosting ročně (cca 600 Kč) a jednou ročně aktualizace a správa webu (900 Kč).

Ukázka: Papírové štěstí

ESHOP NA WEB: 10.000 Kč (tvorba, vytvoření 3 produktů a jednoduchý videokurz, jak vkládat další produkty a spravovat objednávky), žádné další poplatky nebo provize, jen je kvůli bezpečnosti a funkčnosti nutná 2x ročně aktualizace a správa (2×500 Kč)

Doplňky na výběr: Kontaktní (objednávkový) formulář, prémiová fotogalerie s možností měnit a doplňovat fotografie, tlačítko Facebook like (lajkněte naší stránku na FB + možnost lajknout články na blogu), Počítadlo návštěvnosti, SEO optimalizace (můžete si ovlivnit, jaká fotka a text se bude při sdílení nebo vyhledávání zobrazovat a doplnit klíčová slova – zvyšuje návštěvnost), obsah firemního Facebooku v postranním panelu vedle článků, Instagram feed, MailPoet – k rozesílání newsletterů přihlášeným.

Objednali byste si text, ale nemáte pro něj žádný web? Tohle je řešení.

Jestliže zvládáte obsluhovat svou emailovou schránku, zvládnete i svůj web na WordPressu! Pošlu vám odkazy na videonávod, jak se přihlásit svým heslem a loginem do redakčního systému WordPress a jak upravit své záložky (stránky) nebo příspěvky na blogu a jak vložit nové.


Každé vaše přání je pro mě malým dobrodružstvím, výletem do doposud nepoznaných světů.


Potřebují texty pro weby zvláštní péči?

Planning and writing about social media Free Photo
Kreativní řešení vašeho webu, photo by Freepik.com

Textový obsah, byť kvalitní, sám o sobě nemá na webu příliš valné účinky, jestliže jej nezkombinujeme s vhodnými metodami online marketingu.

Jedině tak dosáhneme návštěvnosti (šíření svého sdělení) a případné obchodní účinnosti webových stránek (prodej, získání klientů).

Jestliže na svém webu něco nabízíte, měl by tedy obsahovat nejen marketingové texty, ale i kvalitní publicistiku či tematické články z vašeho oboru – obojí určené (a srozumitelné!) laické veřejnosti.

Lidé milují nakupování, ale nesnáší, když jim někdo něco nutí 😉 . .

..

.

.

LIDÉ ČTOU WEBY JINAK NEŽ PAPÍR

→ A tomu je potřeba přizpůsobit vzhled i členění textu a stylistika.

→ Aby se čtenář či zákazník na web vracel, je potřeba jej přizpůsobit tomu, jak se uživatelé na internetu běžně chovají, co očekávají, a samozřejmě propojit se sociálními médii.

→ Vy samozřejmě víte, že jste důvěryhodní, ale jak to sdělit těm, kteří vás nikdy nepotkali? Uvažujte, co v lidech vzbuzuje důvěru a zájem?

→ Text na webu se musí líbit nejen lidem, ale i internetovým vyhledávačům (např. Googl a Seznam) – přivedou tak na váš web nové návštěvníky – a vy chcete v online oceánu být vidět a být nalezeni – proto musíte vyniknout kvalitou a originalitou svých textů!

→ Důležitá je struktura webu – logické a zároveň intuitivní rozdělení sdělení na jednotlivé stránky a vzájemné provázání tak, aby návštěvník zůstal na webu co nejdéle

→ Uživatelé bývají netrpěliví, web obvykle jenom prolétnou, aby našli body v textu, kterých by se chytli

› proto jsou důležité nadpisy, podnadpisy, klíčová slova, krátké odstavce, grafika, členění

› a také jasné a srozumitelné sdělení základní myšlenky

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Headline_Widget“][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]

Napište mi na jana@liveinspirit.cz nebo volejte 731 415 596.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nákupní košík
  • Your cart is empty.
Přejít nahoru