Jak nakupovat

ZPŮSOB PLATBY

Všechny způsoby platby jsou platné pro ČR (CZK) i Slovensko (EUR). Nabídka se utvoří podle zadané adresy na stránce Pokladny.

V nabídce je klasická platba na účet i přes online platební bránu (kartou a platebními tlačítky bank – Comgate a. s. ) i na dobírku.

1. PLATBA NA ÚČET A DOBÍRKA

PLATBY Z ČESKÉ REPUBLIKY (v CZK): 2100410460/2010

PLATBY ZE SLOVENSKA (v EUR):

Vaše banka vám bude za převod účtovat jen to, co vám běžně účtuje.

1. zkontrolujte si, že máte nulový či minimální poplatek za SEPA platbu v rámci EU

2. zadejte SEPA platbu (nikoli platbu do zahraničí)

3. vyplňte číslo účtu příjemce ve formátu IBAN

CZ5320100000002100410460

4. částku zadejte v EUR

5. název účtu: zadejte: Mráčková, Jana, Bc.

Dobírka

Příplatek je 35 Kč, u ČP 45 Kč (na Slovensko 2 EUR)

 

2. PLATBA KARTOU – COMGATE*

(budete hned přesměřováni do platební brány)

ZPŮSOB ČR (CZK) SLOVENSKO (EUR)
PLATBA KARTOU Okamžitá platba zadáním údajů vaší karty Okamžitá platba zadáním údajů vaší karty
PLATBA ZADÁNÍM PŘÍKAZU Z  ROZHRANÍ VAŠÍ BANKY

Okamžitá platba z internetového bankovnictví

Okamžitá platba z internetového bankovnictví

     

Případné reklamace platby kartou

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

ZVOLENÁ MĚNA A KDE JI ZMĚNIT

Měna se automaticky generuje podle vaší země.

– přihlašujete-li se z Česka, budou se vám zobrazovat ceny v CZK

– přihlašujete-li se na web ze Slovenska či zahraničí – budou se vám zobrazovat ceny v EUR

Měnu můžete také změnit ručně dole v patičce nebo zadáním své adresy v Pokladně. 

Poštovné a způsoby doručení

Nabídka možností pro Slovensko anebo Česko se vygeneruje na stránce pokladny po zadání státu do adresy pro doručení.

To, jestli se jedná o menší anebo větší zásilku, příp. doručení zdarma se vám vygeneruje samo.

ČESKÁ REPUBLIKA
ZPŮSOB   CENA  NAD 2500 KČ MÍSTO VYZVEDNUTÍ
ZÁSILKOVNA   79 Kč zdarma Pobočka (vyberte zde)
ČESKÁ POŠTA   99 Kč Doručení na vaši adresu
KURR (DPD…)   99 Kč Doručení na vaši adresu
OSOBNÍ ODBĚR   30 Kč zdarma Horažďovice dle domluvy – 731 415 596
ONLINE PRODUKTY Mailem odkaz ke stažení

 [spacer height=”5px”]

ZÁSILKY NA SLOVENSKO (ceny jsou přibližné z důvodu převodu měn)
ZPŮSOB   CENA ZDARMA MÍSTO VYZVEDNUTÍ
ZÁSILKOVNA    4.85  ne Pobočka (vyberte zde)
SLOVENSKÁ POŠTA   6.75 ne Doručení na vaši adresu
KURÝR (GSL…)   6.12  ne Doručení na vaši adresu
ONLINE PRODUKTY   Mailem odkaz ke stažení
 

Doba dodání

Fyzické zboží odesíláme do 4 pracovních dnů od připsání platby na účet, virtuální produkty do 24 hodin

Převod peněz přes účet trvá 0-2 dny. Platba kartou či PayPal a Comgate je zaznamenána okamžitě. 

Doba dodání Českou poštou, DPD, GSL 3 dny, Zásilkovnou 1-2 dny.

Listopad a prosinec počítejte s prodloužením doby dodání.

Potřebujete balíček rychle?

Připište do poznámek. Bude-li to v našich možnostech, odešleme jej co nejdříve.


INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE dle § 1 811 odst. 2 OZ

Provozovatelem e-shopu a prodejcem online produktů na tomto webu je Bc. Jana Mráčková

Sídlo podnikání: Veřechov 23, 341 01 Horažďovice, Česká republika

IČ 87670291

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku MÚ Horažďovice, č. j. MH/04586/2011/253/2. Neplátce DPH.

Po platbě vám bude vystaven běžný doklad.

Maloobchodní prodej je doplňková činnost podnikatele – podnikatel nespadá pod EET.

JAK MĚ MŮŽETE KONTAKTOVAT?

Telefonicky 731 415 596, emailem na jana@liveinspirit.cz, zprávou přes Facebook (Liveinspirit).

Z důvodu častého pobytu v zahraničí, preferuji elektronickou komunikaci, po předchozí domluvě je možné se sejít osobně.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech uzavíraných smluv a momentem objednávky s nimi kupující/uživatel souhlasí a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená.

NABÍZENÉ ZBOŽÍ A SLUŽBY

Souhrnné informace o nabídce a další kontakty (např. na sociální sítě) naleznete v Kontakt a nabídka. Prostřednictvím tohoto webu nabízím tyto produkty a služby:

produkty (knihy, výrobky)

– informační produkty (e-booky, emailové kurzy)

– služby v oblasti tvorby textů, korektur

Jejich podrobný popis vč. ceny je k dispozici vždy na nabídkové stránce produktu či služby. 

Předmětem služby online kurzů je právo uživatele na přístup materiálům dostupných emailem a sms a lekcím uložených na serveru poskytovatele a dalším službám poskytovatele nabízeným na serveru. Ukázkové lekce a videa slouží jako úvod k službě a k ověření technické dostupnosti pro uživatele. Uživatel má právo prohlížet si tyto materiály pro svoji osobní potřebu zdarma.

PODMÍNKY AUTORSKÉHO ZÁKONA A DOBRÉHO JMÉNA POSKYTOVATELE

Mé produkty (online vzdělávací programy, webináře, knihy, e-booky, CD, DVD)  podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno.

Uživatel se zavazuje chránit své přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) skrz které se provádí přístup k webu. Uživatel nesmí umožnit třetím osobám, aby se přihlašovaly pod jeho přístupovými údaji. V případě, že Uživatel třetí osobě takový přístup umožní, nese plnou odpovědnost za případný vznik škody, jako by se zneužití dopustil sám.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Informace v těchto produktech jsou pouze návody a doporučení, nejsem odpovědná za váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, příp. za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat, neboť to je odvislé od řady dalších faktorů, které nemůžu ovlivnit, jako např. vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, zdraví, odhodlání apod.

Informace obsažené v těchto produktech rovněž nemohou nahradit ani individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. 

V případě produktů v oblasti osobního rozvoje  bych vás ráda upozornila na fakt, že v průběhu programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaši zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv.  Účast v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.

Vzhledem k charakteru služby mohou produkty výjimečně obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

JAK PROBÍHÁ UZAVÍRÁNÍ OBCHODNÍHO VZTAHU

Nabídka probíhá prostřednictvím internetu a prostředků komunikace na dálku. 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v českém jazyce a v souladu s právním řádem ČR (právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku).

Smlouva s vámi je uzavřena odesláním objednávky produktu či služby, a to buď v rozhraní webu, nebo mailem či telefonicky.

Odeslaná objednávka je právně závazná a kupujícímu a prodávajícímu vznikají vzájemná práva a povinnosti, tj. prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu předmět koupě včetně všech bonusů a kupující se zavazuje uhradit kupní cenu. 

Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy včetně vystavení elektronické faktury, že jste byli předem informováni o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou zde na webu a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte.

Před odesláním objednávky jste povinni zkontrolovat své údaje. Údaje uvedené vámi o vás v objednávce považuji za platné a správné.

OBJEDNÁVKA

Objednávka je vždy závazná. V případě jejího neuhrazení vzniká dluh kupujícího k prodávajícímu. 

DODÁVKA FYZICKÉHO ZBOŽÍ A PŘÍPAD PORUŠENÉHO OBALU

Je-li prodávající dle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží převzít. V případě, že bude zboží z důvodu na straně kupujícího nutno doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v kupní smlouvě dohodnuto, je kupující povinen zaplatit náklady spojené s opakovaným, či náhradním doručením. 

V případě nevyzvednuté zásilky zboží si vyhrazuji právo Vám účtovat vzniklé náklady spojené s objednávkou. V případě nevyzvednuté zásilky zboží je storno poplatek 220 Kč (úhrada poštovného tam a zpátky). Proto si prosím dobře rozmyslete objednávku, ušetříte tím mě čas a sobě peníze.

Při převzetí zboží  je kupující povinen zkontrolovat, že je obal zboží neporušený. V případě, že kupující zjistí závady, oznámí toto České poště/Zásilkovně/DPD/Slovenskému kurýrovi/Slovenské poště. V případě že takto nezareaguje, ztrácí právo vymáhat úhradu zničeného zboží na prodávajícím.

Kupující není povinen zboží převzít, jedná-li se o poškození obalu většího rozsahu a úhradu zničeného zboží hradí doručovatel, nikoli prodávající!

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, POKYNY K PLATBĚ

Přijdou vám na email ihned po dokončení objednávky spolu s fakturou.

ÚDAJE O MĚNĚ

Platební transakce probíhají v CZK a EUR. Uvedené ceny jsou konečné.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Získávání a zpracovávání osobních údajů probíhá dle platného zákona a GDPR

Vaše data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití.

Uzavřením smlouvy, tj. objednávkou produktu či služby, souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů v rozsahu zákona a dokumentu: Ochrana osobních údajů.

Pokud si objednáte některý z našich produktů, služeb, členské sekce, webinářů, PDF souborů, MP3 či video tréninků (ať placených nebo zdarma), vnímáme oprávněný zájem posílat vám newslettery s danou tématikou. Z odběru těchto novinek se můžete kdykoli odhlásit pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. Budeme to dělat maximálně po dobu 5 let od přihlášení či posledního projeveného oprávněného zájmu nebo do odvolání – z odběru těchto novinek se můžete kdykoli odhlásit pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosím vás o dodržení těchto podmínek pro vrácení peněz (prosím čtěte pozorně):

  • nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být na email jana@liveinspirit.cz odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy (uveďte číslo objednávky, datum objednávky, vaše jméno)
  • na vlastní náklad zašlete zboží v původním obalu se všemi součástmi a návody na mou adresu doporučeným balíkem: Jana Mráčková, Veřechov 23, 341 01 Horažďovice. Zboží neposílejte na dobírku.
  • datum odeslání musí být nejpozději 14 . den od projevení vůle
  • zboží musí být nepoužité a nepoškozené zboží, kompletní a s kopií dokladu o koupi
  • ve vrácené zásilce musí být přiložen průvodní vámi podepsaný dopis, že zboží vracíte, a číslo účtu, kam vám mám poslat peníze

Upozornění: poplatek za vrácení je v hodnotě poštovného, za které vám balíček byl zaslán, tato částka vám bude stržena z vracené částky. Při reklamaci nebo vrácení zboží akceptuji pouze balíky poslané bez dobírky.

Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašlu převodem na váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od doručení projevení vůle, ale nejdříve po fyzickém obdržení zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči či u smluv o poskytování služeb. Rovněž dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. 

V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup k produktu.

U některých produktů a služeb je možné využít garance vrácení peněz.

VÝMĚNA NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ

Další možností je vyměnit nevyhovující zboží za jiné z aktuální nabídky, vybrané zboží odešlu do 14 dnů po přijetí vráceného zboží (a po úhradě poštovného – poštovní náklady na výměnu zboží hradí kupující).

REKLAMAČNÍ ŘÁD

ZÁRUKA A REKLAMACE

Budu se Vám snažit vyjít vstříc a vyřízení případné reklamace co nejvíce zjednodušit a urychlit.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

Vadné plnění  (záruku) uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží (záruční lhůta).

Zasílané zboží je pojištěno proti škodám vzniklým během přepravy.

Při převzetí zboží proto zkontrolujte, zda zboží není poškozeno a v případě, že ano, sepište s dopravcem záznam a kontaktujte nás. Podepsání přepravního listu kupujícím je bráno jako souhlas s převzetím zboží a zároveň i potvrzením, že zboží bylo předáno nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy již nelze brát zřetel.

Zjistíte-li u zboží rozpor s kupní smlouvou (vadu nebo např. množství neodpovídající objednávce nebo přiloženému dokladu), spojte se se mnou prostřednictvím kontaktů, uvedených výše či v sekci Kontakty.

V oznámení uveďte jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, druh reklamovaného zboží, podrobný popis závady, příp. popis toho, jak k závadě došlo, případně číslo objednávky nebo číslo dokladu dodaného se zbožím.

Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady,  přiměřenou slevu z ceny a  není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Budu vás emailem informovat o dalším postupu.

Reklamované zboží lze předat osobně nebo zaslat na adresu podnikatele, která je uvedena v kontaktech. Uvítám zabalení v původním obalu, není to však nutné.

K zásilce přiložte i kopii dokladu o koupi.

Pokud je to technicky možné, vyřídím bez zbytečného odkladu. Reklamace vyřizuji v zákonné lhůtě 30 dnů, pokud se se zákazníkem nedohodneme na jiné lhůtě.

Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž  neodpovídá za  úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.

INFORMACE O SUBJEKTU ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

V případě sporu má kupující právo na v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení – více informací na stránkách www.coi.cz.

Obchodní podmínky platné od 25. 5. 2018